Monday, November 21, 2011

LUAHAN CINTA.....

aku mencintai engkau kerana agamamu dan cintamu kepada MAHA PENCIPTA...
andai engkau hilangkan cintaNYA ,maka hilanglah cintaku padamu....
cintamu terhadap MAHA PENCIPTA mendekatkan aku kepadaNYA.....
cinta ILAHILAH yang menyebabkan aku memilihmu......

aku dambakan kasih dan sayangmu....sungguh amat perit dan pedih bila aku membuat keputusan ini....merasakan susah dan amat payah sekali....namun,kamu harus tahu.....kita bercinta....kita berkasih sayang....biarlah dijalan ALLAH SWT....supaya kita sama-sama mencari keredhaannya setelah aku menjadi halal bagimu.....


mata yang memandang tidak memberi kesan dalam jiwaku....biarlah jika orang lain tidak tahu....biarlah jika orang lain ingin mencemuh atau membenciku...mungkin mereka seperti itu kerana mereka lihat apa yang mereka terlihat.......


bukan kerana tiada lagi cinta....bukan tiada kasih bersemi....bukan sayang sudah pudar.....justeru,sebelum aku menjadi halal bagimu....jagalah maruahku......jagalah kehormatanku.....jagalah aku.....cintailah seorang wanita itu mengikut syariat Islam....cintailah seorang wanita itu selari dengan keteguhan dan aturan yang sebaiknya.....


seorang lelaki yang ikhlas dalam perhubungan , tidak akan mempermainkan maruah dan kehormatan seorang wanita itu.......tidak berani membelai dan menyentuhinya sebelum menjadi halal pada suatu perhubungan,.....



AKU PASRAHKAN SEMUANYA KEPADAMU YA ALLAH........
sesungguhnya aku juga tidak ketahui siapakah jodohku........hanya engkau Yg Maha Mengetahui segala sesuatu.....doaku,semoga jodohku adalah yang terbaik disisiMU .........

No comments:

Post a Comment